Firemní sektor

 
Ve firemní oblasti diagnostikujeme jednotlivce na všech pracovních úrovních, zaměstnance, obchodníky, nákupčí, administrativní personál, střední a vrcholový management, mistry výroby, vedoucí výroby, projektové manažery, majitelé firem a speciální pracovní pozice. 
Kromě jednotlivců tvoří firmu pracovní skupiny a nejrůznější týmy, jak stálé, tak vytvořené pro určitou potřebu. Pro tyto skupiny máme připravenou standardní týmovou diagnostiku nebo vytváříme ojedinělé týmové diagnostiky, které zpřesňují funkčnost celého týmu, skupiny. 
 
Firemní využití 3d systému umožňuje:
 
  • individuální diagnostiku (osobnostní profily),
  • týmovou diagnostiku (profily různých týmů, jejich řád a vazbu, vůdcovství apod.),
  • produktové a marketingové speciální diagnostiky.

 

Co 3d systém umožňuje ve firemní praxi:

  • vybírat vhodné uchazeče s kontextem na kompetenční model
  • úspora času při Assessment a Development centrech
  • nastavit reálný plán rozvoje
  • nalézt vhodnou motivaci pro všechny jednotlivce i skupiny
  • hledat talenty a personální rezervy
  • připravit efektivní a cílené podklady pro koučink
  • zvyšovat efektivitu jedince, týmů, společnosti
  • personální audity z různých pohledů
  • zjistit klíčové parametry firemních oblastí

 

Co 3d systém umožňuje v marketingu:

  • výzkumy a průzkumy spokojenosti zaměstnanců, zákazníků
  • průzkumy spokojenosti s produkty
  • marketingové výzkumy produktové a myšlenkové
  • zavádění a vhodnost produktů pro různé zákazníky a trhy